خانه / دستورات اکسل / افزونه / افزونه KUTools برای اکسل

افزونه KUTools برای اکسل

نرم افزار اکسل با وجود ویژگی های بی نظیری که دارد با استفاده از افزونه هایی همچون افزونه تاریخ جلالی، افزونه Power Pivot ، افزونه Power View، افزونه KUTools و …… مجهز میشود و قابلیت آن دو چندان میشود

از این بین افزونه KUTools دارای ویژگی های متعددی می باشد از جمله :

 

Track Snap

با استفاده از این ابزار میتوانید از کاربرگ خود با یک کلیک یک عکس ایجاد نمایید و در صورت لزوم با کلیک کردن بر روی آن تصویر، اطلاعات به زمان گرفتن تصویر برگردد.لازم به ذکر است این ویژگی تنها تا زمانی که فایل اکسل یسته نشده است قابل استفاده است.


Navigation Pane

صفحه نمابر نه تنها شامل تمام اطلاعات،فایلهای اکسل، ستون ها و نام ها در یک صفحه داخلی است به کاربر اجازه میدهد به راحتی بین شیتها و فایلهای اکسل جابه جا شود و همچنین به سرعت بالا به محل مد نظر جابه جا شود.

 

Work Area Size

این ابزار دارای ۳ نوع تنظیمات برای فایل اکسل در حالت مینیمایز کردن است شامل:۱  پنهان کردن نوار وضعیت۲٫ پنهان کردن نوار وضعیت و فرمول بار. ۳٫ پنهان کردن نوار وضعیت، فرمول بار و هدر ها

 
Reading Layout View

در فایلهای اکسل بزرگ (فایلهایی که تعداد سطر وستونهای استفاده شده زیاد است) پیدا کردن رفرنسها و دنبال کردن ردیفها و ستونها امری دشوار است، حال با استفاده از این ابزار و هایلایت کردن ردیف و ستون مربوط به سلول فعال، میتوان به راحتی رفرنسها را دنبال کرد.


Show Columns

 با استفاده از این ابزار و با یک کلیک میتوان به راحتی تمامی ستونها و ردیفهای پنهان شیت را نمایش داده و با کلیک دوباره بر روی این دستور آنها را پنهان نبوده.

 

Show Worksheets

با استفاده از این دستور به راحتی میتوان با یک کلیک کل شیتهای پنهان یک فایل را از حالت Hide خارج نموده و با کلیک دوباره بر روی این دستور آنها را پنهان نموده.

 

View Options

با استفاده از این ابزار می توانید هر یک از تنظیمات زیر را به سرعت تغییر دهید

 gridlines, horizontal scrollbar, vertical scrollbar, row and column headers, page breaks, formula view, sheet tabs, status bar, formula bar, full screen display, comment visibility, and object visibility

…………………..

 

همواره اخرین ورژن از این افزونه را میتوانید از لینک ذیل دانلود کنید.

دانلود افزونه KUtools for Excel

درباره‌ی امید معتمدی

محقق، مدرس، نویسنده و مشاور در حوزه تحلیل داده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.